27/12

Kvällsmaten uppäten och jag är mätt och belåten!
1 skiva kassler, 1 ananasring, 6 pommes och ketchup!
Kalas!
Och maten skötte sig själv i ugnen...
kan de bli bättre?

Har spelat wii ikväll också,
och jag tycker det är helkul!
(Äntligen en julklapp till huliganerna som jag också har nytta av!)
Bowlat och wii fit har det blivit!
Yoga, balansövningar och aerobic...
30 minuter,
fast jag är inte klar än...*L*

Men nu sitter jag här med ett glas röd vin i handen och
bara njuter...
det är så här julledighet ska avnjutas!

Har bara fått ihop hälften av mina steg idag
(men jag tror inte min stegräknare funkar riktigt...
för då hade den visat fler steg idag..)
så lite jogging inomhus får jag ta till med innan jag äntra4r sängen!

Linda

Kommentarer
Postat av: Amelie

låter gott :)

2008-12-28 @ 00:20:57
URL: http://accordingtochrisen.blogg.se/
Postat av: Anton Kraft

Visst är Wii jätte roligt? ;D

2008-12-28 @ 00:22:02
URL: http://antonkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0