28/12

Inte gjorde jag Kamprad en miljon rikare,
utan närmare 243 kr!
(plus mitt presentkort på 138 kr)
Hittade lite smått och gott...*L*
Bordstabletter, ljus, efterrättsskålar till nyår,
batteri, lakan till dubbelsängen och mer ljus...*L*
Lunch blev kotlettrad med kokt potatis och grönsaker..
(barnportion förstås..*L*)
1 skiva kotlettrad, 1 liten potatis, 2 msk stekta grönsaker och 1 msk bearniesås
gick ner....

Väl hemma tog jag mig en tur på wii fit...
(kort joggingtur, lång jogging tur, hula hula och boxning...)
Så jag har inte legat på latsidan inte!

Stegen uppe i 4353,
och några till ska jag kunna skrapa ihop idag!

Om en stund kommer kompis M med familj,
varma mackor och wii står på menyn ikväll....*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vill också ha ett Wii-Fit.

Ha en fin söndag / Kram

2008-12-28 @ 17:14:01
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0