29/12

Visst hittade jag lite kläder till på rean på Lindex!
1 par gråa byxor.....179 kr (som mormor snällt får sy upp)
1 vit tröja.....69 kr
1 lila behå....49,50 kr
1 par lila trosor.....39,50 kr
1 par röda trosor...49,50 kr
Så det blev inte SÅ mycket,
men lite att fylla min gardrob med...*L*

Jag blev så fruktansvärt hungrig när vi (jag, Mia och Malin)  var och shoppade,

kände att världen runt omkring mig snurrade....
så efter shoppingen tog vi en tur till korvkiosken....*L*
3/4 kokt korv, 1 dl potatismos, lingon och bostongurka blev deet för min del!
Och det var hur gott som helswt!
Känns som om jag har fått koll på hur mycket jag kan äta nu.

Fick ha storlek 38 i mina byxor jag köpte idag...
trodde aldrig jag någonsin skulle ha en sådan normal storlek.
Men nu känns det bra när jag provar kläder i affärer.
Känner inte mig som något  katten släpat in...
Men jag har svårt att förstå att jag kan ha en sådan "liten" storlek...
Fast jag är nog på rätt spår!
Och bara det måste ju vara rätt.

Ikväll blir det  tacos hos Mia med familj.
Så jag slipper laga mat här hemma!
Det är skönt att slippa det ibland!'

Nu ska jag vila mig en stund innan det bär av!

Linda


Kommentarer
Postat av: mie

Godmorgon! Kul när man hittar något, speciellt då det är rea=). Skulle egentligen åka idag, men får se om dom har något kvar en annan dag, svårt o gå denna dag=(. Jag har oxå strl 38 men hade nyligen 36, så därför min träning. Jag är bara 163 och väger ca 68, vill ner till 60! Mest för att min mage är i vägen haha..och sen för att jag jämt varit liten, vägde bara 48 då jag träffade maken. Men så lite vill jag inte väga. Kram!

2008-12-30 @ 09:33:38
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0