8/12

Åt kasslersallad till middag...
huliganerna åt varsina 3 tallrikar!
Kassler, gurka, tomat,majs, honungsmelon, fullkornspasta
och gräddfil...
allt i olika burkar,
så de kunde plocka själva.
Det roliga är att hade jag blandat allt i en skål,
hade de inte ätit så mycket...
men ändå tog de av allt!
Roliga barn jag har..*L*

Har fyllt på med massor av vätska,
iallafall 1 liter..
och det är ju 1 liter mer än igår...*L*
Maten har också funkat bra idag.
Till frukost åt jag
10 rågfraskuddar och ½ dl lättmjölk
mellanmål 1: 3/4 knäckebröd med smör och julost
mellanmål 2: ½ risifrutti
Middag: 2dl kasslersallad
Sen har jag inte kommit längre...
Men än så länge ser det bra ut!

Det gäller att "fixa" till kroppen snabbt,
efter jag misskött den som jag gjort i helgen.
Ska jag funka måste jag ha mat och dricka...
OFTA!
Annars blir jag liggandes och orkar ingenting!
och det är det INTE värt!

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Hej! Tycker du är så himla duktig! Det var himla smart o lägga i olika skålar, jag har oxå barn som inte tar så mycket annars, så det var ett bra tips jag inte ens tänkt på=). Kram!

2008-12-08 @ 19:30:03
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0