8/12

Ätit kasslersallad till kvällsmat också...
Gott!
ca 1 dl fick jag i mig,
innan magen sa stopp!
Så ett mellanmål har också slunkit ner...*L*
Huliganerna åt pepparkaksfil ,
så det blev 1 dl av den också!

Känner mig frusen, nere och trött,
så det blir en tidig kväll.
En varm låång dusch,
sen sängen!

Har funderat mycket på det här med att man blir behandlad på
ett annat vis när man är "normal"...
Jag tycker det är jobbigt,
märkte det jättemycket nu när jag var  i Stockholm.
Att folk ser verkligen ner på överviktiga...
med folk menar jag självklart inte alla,
men många.
Jag har svårt att hitta mig själv i det hela.
Många tankar som ska få plats just nu....
Funderar mycket på att beställa en tid hos en psykolog,
men jag vet inte jag...
är inte så mycket för att öppna mig inför andra.

En dag i taget....

Linda


Kommentarer
Postat av: Lottis

Håller med dig i allt du skriver. Men jag har inte problemet med att hitta mig själv bara, jag känner mig som om jag "kommit hem" i min nya kropp. Men vet att många får problem med sin nya identitet. Sen är det jobbigt o inte stanna i vikten. Jag har nog äntligen gjort det, fast lägre än ja trodde. Vi väger lika du o ja fast jag är längre så ja skulle ju väga mer. Kolla min blogg ida..la ut före-efter bilder. Du kanske inte vill lägga ut foton men kan du inte maila mig då? Vore kul o se dig.

Kramisar Lottis

2008-12-09 @ 11:14:15
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0