8/12

Hemma från huvudstaden och dess hektiska liv..*L*
Borta bra, men hemma bäst!
Och nu  är jag "riktigt" hemma...
Storhuliganen kräktes igår...
Så vi är hemma idag.
Nu hoppas vi bara att det var som han tagit ut sig igår efter
handbollen,
så det inte är magsjuka....

Jag har slarvat med maten hela helgen...
försökt stoppa i mig knäckebröd i tid och otid,
men kroppen tar stryk när jag inte sköter den.
Men godis har jag hållt mig ifrån..*L*
Och tyvärr även vatten...
så här sitter jag nu med vattenglaset i högsta hugg,
för att kunna fylla på mina depåer igen!

Jag ställde mig på vågen i morse..
(trots det inte är vägdag..)
och nu visade "hon" 67 kg..
jämfort med 68,5 kg i fredags....
så jag har en del att fylla på efter helgen!
Fast jag är ju under mitt viktmål..*L*
Så nu ska jag och kroppen komma till sans igen!
Tillsammans, med mat och dryck!
Det enda jag inte slarvade med i helgen var motionen!
Vi var ute och gick MYCKET!

Shoppade inte så mycket....
(faktiskt...)
hittade en härlig svart kjol på Gina tricot,
249 kr,
(ryschplycshspets...)
så det var inte så farligt!..*L*
Vi var även på julmarknade på Gröna Lund,
tyvärr så var det regnigt..
men alla dess lampor,
helt fantastiskt!
Lite snö där och jag hade varit i himmelriket!

Men hur som helst..
tillbaka till verkligheten!
Vätska och mat står på schemat idag!

Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0