12/2

DAG 28

Vaknade satte på mig stegräknaren,
och jag är nu i  full gång med att jaga steg!
Stegade ut till vågen i badrummet och hoppade upp...

103,6 kg
visar den nu...
alltså minus 0,6 kg sen fredags..
och minus 10, 7 kg sen operationen den 15/1
och minus 15,7 kg sen den 25/12!!
Detta känns bra!
Och så har jag kommit igång med att jaga steg också...

Känner på mig att idag blir en bra dag!!!
Ska äta lite frukost och sen ge mig ut på första promenaden!
Jag och min "kompis" stegräknaren....

I morgon får jag börja äta riktig mat..
alltså jag slipper barnmaten..*L*

Kan äta mindre bitar...
och det känns bra..
jag slipper mosa i hop allt till en oigenkänlig röra!
Undra vad jag ska göra för middag i morgon?.....

Blir tidigt i morgon också..
ska först och ta prover på vårdcentralen...
och sen...
ska jag färga ögonbrynen och fransarna!
De ska visst plockas också!
Skulle egentligen ha det som belöning vid 100 kg gränsen...
men  men..
jag unnar mig lite extra i morgon!
Tycker faktiskt jag är värd det...(fast jag fuskar men belöningen)
Får hitta på någon annan belöning vid 100 kg!

"ENSAM ÄR STARK"......(fast inte alltid, tycker ju iallafall jag)

Linda


Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh Linda du är verkligen så duktig!
Jag är helt impad utav att du är så duktig och redig! Jag skall också ut på min runda snart, jag brukar ju ta den före frukost men det var skit kallt nu på morgonen! Så det blir vid 10:00 i stället och hoppas att det blivit lite mildare ute!

Kram Sus

2008-02-12 @ 09:03:35
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Jo då lite snö har vi allt kvar! Vädret är så konstigt från att ha varit 5 plusgrader i går och så tvär kallt i natt!

Ja det är skitkul att vi är några som är med nu!

Kram Sus

2008-02-12 @ 09:12:08
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Lillaviola

Jag är på gång! Ska dock inte slita likahårt som i går:-) Men jag har lite mera timmar på mig. Kram

2008-02-12 @ 10:09:08
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Anonym

de kommer rasa mer snart lovar dig
gbp 1 november 2006 :) - 55

2008-02-12 @ 11:17:47
Postat av: Maria

Tycker du är otroligt duktig!

2008-02-12 @ 21:48:50
URL: http://ijafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0