16/2

DAG 32

Vaknade med huvudvärk idag igen...
men den har lagt sig lite men inte helt!
Får dricka mer vatten!
Tror det är det enda som hjälper faktiskt...

Har inte hunnit med någon förmiddagspromenad än..
suttit på handbollsträning hela förmiddagen!
Men snart ska jag ut i det underbara men kalla vädret..(-0,5)

Endast 500 steg fram till nu...
SÅ...jaga steg, det ska jag!

Fick trots allt lite motion igår kväll,
hela familjen spelade "rundpingis"...

Jag visade stolt upp mina nyinköpta kläder
för svärmor som har varit här och hjälp oss idag!
Svävar på moln idag också...
(så vi får se hur många steg det blir...)

Lycka till alla stegräknare...
och glöm inte rapportera in stegen..
gärna så fort ni kommit över 6000 steg...
så blir listan komplett ikväll!

Linda



Kommentarer
Postat av: kicki

Då får du mina nu...får folk hit i kväll, vi skall titta på melodifestivalen och äta fondue..hmm va gott...plockar av mig räknaren nu och den står på 6210...Ha det gott och må bästa man eler kvinna vinna ikväll, jag hejar på bröderna Rognedahl för de kommer härifrån...kramen

2008-02-16 @ 16:56:16
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0