2/2

DAG 18

Idag är jag REDAN vaken......kan bero på att vi har hantverkare här och svärmor här!
Har en jättehuvudvärk som inte vill ge med sig...iallafall än!
Så jag får kämpa på med mitt vatten!

Gick sådär med vattnet i går...fick "bara" i mig 1, 1 liter!

Idag ska jag upp till sporthallen och öppna för träningen, så då får jag träffa lite folk till!
Jag har en annan kille som hjälper mig hålla i träningarna
 och det är tur, för det hade jag INTE orkat....

Innan träningen ska jag ta en förmiddagspromenad,
sen en middagspromenad
och en kvällspromenad...
får ju ta igen det jag "missade" igår!

"ALDRIG ÅNGRA DET MAN GJORT, MEN DT MAN INTE GJORT"....

Linda


Kommentarer
Postat av: Olessia

efter jag gjorde reklam för din blogg, har du fått mer läsare? fler kommentarer? (nyfiken)

2008-02-02 @ 10:41:01
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Olessia

då ska jag göra reklam för dig IGEN :D nu

2008-02-02 @ 10:46:10
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0