22/2

DAG 38

Här blåser det som bara den...
Strömmen har gått en gång och var borta i 20 minuter ungefär.
Vad man känner sig obekväm med strömmen borta...
Handlingsförlamad nästan..
ja ja..
barnen fick vi hämta från discot..
så nu har vi tittat på lets dance.
Hela familjen tycker det är kul, så det blev en myskväll istället!!

Var skönt att basta,
men det blev inte så länge...
det blinkade ett par gånger i bastun...
SÅ....
det blev ett kort bastubad!

Nu sitter jag här vid datan och dricker ett glas röd vin...
sakta men säkert...
Njuter riktigt...
har druckit halva ,
så vi får se hur det känns när jag "slukat" glaset!

Har gått många steg idag,
trots blåsten..
inget rekord men betydligt bättre än i går iallafall!
En bit över målet också...

"ENDA SKILLNADEN MELLAN MIG OCH EN GALNING..
ÄR ATT JAG INTE ÄR GALEN"...

Linda


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var ett tag sen jag kommenterade så nu ska jag göra som alla andra och applådera dig för att du lyckades strunta i vad läkaren sa. Du ska vara helnöjd så bra som det går för dig, inte många som klarar det. Ha det bra!

2008-02-22 @ 22:40:51
URL: http://tungviktaren.blogg.se
Postat av: Eva-Lotta

Hann du bli full o bakis ett par gånger under kvällen. hahaha. Var en tjej som sa det när hon gjort op. "Det bästa med operationen är att när jag går ut så hinner jag bli full o bakfull ca. 5ggr på en kväll".
Ha en bra blåsig lördag.
Kram Lottis

2008-02-23 @ 09:18:37
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0