27/2

DAG 42

Nu är jag tillbaka....
Har haft datorstrul sen i går morse...
Snacka om i-lands problem!
Har ju blivit beroende att blogga och så funkar inte datorn..
SUCK!
Men men... nu funkar det iallafall!

Har gått bra att jobba,
men jag är så förbaskat trött bara...
sover ett par timmar efter jag kommit hem från jobbet.
Och fryser gör jag...
Helst idag...
men på jobbet, det var jag!
(fast vi har tittat på tv hela dagen)

I tisdags var det ju vägdag...
och min "bästis" svek inte mig...
Utan visade 100,3 kg...
Så på fredag så hoppas jag att jag nått den magiska gränsen "tvåsiffrigt"....


"LIFE GOES ON"...



Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Jag håller tummen jättehårt! Tror säkert det går bra , så som du traskar på =)

2008-02-27 @ 20:23:54
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: TT

Cheeezuz! Så nära... guuud så spännande!
Jag köpte en sådan där digitalvåg som mäter och donar, usch vad besviken jag blev, jag går ju upp, men det beror på muskelbyggande säger folk, snart kommer förbränningen. I hope!!

2008-02-27 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0