7/2

DAG 23

Det blev ingen pingis,
men jag ser fram emot en lång promenad
efter vi tittat på film med hela familjen!

Har bara fått i mig 7 dl vatten än så länge....
Jag har ju några timmar till så .....

Fick några kommentarer på fotbollsträningen att ansiktet har "smalnat" av...
Kul att folk märker det!
Det värmer när man inte själv fattat att man egentligen har gjort operationen...
Jag var så nervös innan operationen och så var det "bara" så här...
Men visst är jag glad att jag mår så bra som jag gör!

"TA VARA PÅ DITT LIV FÖR NU ÄR DET DIN STUND PÅ JORDEN".....

Linda


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul! Det är ju ansiktet som förändras snabbast, det märker jag själv nu när jag har gått upp åtminstone lite i vikt, att kinderna blir rundare och man ser friskare ut.

2008-02-07 @ 22:46:33
URL: http://tungviktaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0