7/2

DAG 23

Det blev ingen promenad,
utan M gav med sig och spelade pingis med mig i 45 minuter...
Och jag vann....som vanligt!
Jättekul att spela, både motion och kul!

Har kämpat mig upp til 1 liter vatten  nu...
Men det är fortfarande 5 dl kvar....
fast det målet når jag nog inte idag...
Men imorron...då ska jag fixa det!

Imorgon ska jag åka till Ikea med en kompis.
Ska inte ha något, men det är kul att titta...
och sen shoppar man alltid något ändå...
fast man inte ska ha något!

"DEN SOM LEVER PÅ HOPPET FÅR DÖ AV SVÄLT"....

Linda


Kommentarer
Postat av: emmely

Nej nu har jag ingen hobby. Men för ca två år gick jag på vattengympa. Sen har jag gått på gympa för överviktiga barn, dans (när jag var väldigt lite). Sen när jag gick i mellan stadiet hade vi som hade lite problem med vikten en extra gång gympa per vecka. Jag har bara inte hittat min grej och så vågar jag inte sattsa på det jag gillar att göra för jag kommer förmodligen vara sämst på det iaf när det gäller fysiskt!

2008-02-07 @ 22:00:08
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: Camilla

Åg IKEA, jag älskar IKEA. Jag trodde att jag skulle vara trött på det efter mitt projektarbete i Gymnasiet (ett helt år med att tänka på IKEA typ varje dag) men icke sa Nicke, lika kul ändå. Hoppas att det blir en trevlig dag där :)

2008-02-07 @ 22:45:22
URL: http://tungviktaren.blogg.se
Postat av: Annah

Åh, ikea vad roligt! Det blir alltid massa småplock när man är där även om man inte behöver något. Ska nog snart dit vi också. Har fixat källaren och behöver shoppa lite, och småplocket var längesen nu =). Ha så trevligt!

2008-02-08 @ 08:10:33
URL: http://minyas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0