8/2

DAG 24

Nu har jag shoppat min stegräknare,
blev en med radio.
Kostade 199 kronor på Maxi.
Så på måndag blir det att räkna steg!
Men jag vet inte riktigt om vi ska sätta minsta antal steg och sen öka det eftersom...

Klicka för stor bild
foto tagit hos www.fotoakuten.se


Idag åt jag lunch ute för första gången sen operationen...
blev lasange, lätt att mosa och tugga!
Åt ca 1 dl, det var riktigt gott!!
Tack för lunchen Ikea!
Sen shoppade jag lite som jag egentligen inte behöver, men ville ha...
så det slutade på 598,50 kronor...

Sen var vi på Maxi och shoppade lite till.
Jag hittade skor till sonen för 49 kronor
och en fin lila stickad tröja utan ärmar till mig för 49 kronor...
och det vi åkte dit för
STEGRÄKNAREN!!

Ringde landskrona sjukhus ang min sjukskrivning,
de hade inte skickat den än, men den skulle skickas i dag.
Jag har tydligen blivit sjukskriven till den 24/2.
Så om jag vill börja jobba innan är jag tvungen att ringa
försäkringskassan och höra om det är ok för dem!

Ikväll blir det handbollsträning med sönerna...
Och i morgon handbollsmatch.
Full fart och ingen vila....
Fast nu ska jag vila en liten stund och
kolla på film på datan!

"JAG KAN OM JAG VILL, JAG  VILL OM JAG KAN"......

Linda


Kommentarer
Postat av: ejmis

Får jag tag på en bra stegräknare innan måndag så är jag med =)

2008-02-08 @ 16:07:15
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Eva-Lotta

Stegräknaren var inget dåligt köp och shoppingen på Ikea var du värd så duktig som du varit. Det är full fart på dig. *L* Härligt.
Själv har ja feber o ska bädda ner mig o hoppas att det är puts väck tills på tisdag.
Ha en trevlig helg.
Kram Lottis

2008-02-08 @ 21:14:18
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0