8/2

DAG 24

Har varit pigg och glad under dagen,
så det har känts bra.
Fast när jag skulle lyfta ur en kartong med kakburkar
så kände jag att det högg till i magen.
Så då blev jag lite rädd...
men det släppte efter ett tag!
Så det var nog ingen fara.

I morgon fyller min kära man M år,
har fixat en överraskning till honom...
Berättar mer om det i morgon!
Så han inte läser vad han ska få....*L*

Klicka för stor bildwww.fotoakuten.se

Men sådana här ska jag baka till honom, för dem älskar han!
Och han fick ingen i tisdags....

Har varit ganska duktig idag med vattnet...
druckit 1 liter fram till nu..
och det är bra gjort för jag har ju varit iväg idag!

Ikväll gjorde jag kyckling i curry...
och det är SÅ gott...
Men jag vill gärna ha ris till och
det ska jag undvika en vecka till...
Men det funkade ändå!

"ÄRAS DEN SOM ÄRAS BÖR"....

Linda


Kommentarer
Postat av: Mizca

tackar =)

2008-02-08 @ 23:36:58
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: pej

Det var en tag sen jag läste din blogg. Men oj va det har gått framåt och fort har det gått. *imponerad*
Ta hand om dig!

2008-02-09 @ 12:45:10
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: caroline

visst blir det lättare att dricka vatten när man vant sig lite? blir du less på vanligt kan du ju prova smaksatt :) finns utan kolsyra också ifall du inte får/vill dricka det! ha en bra dag

2008-02-09 @ 12:57:00
URL: http://nindo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0