TÄVLING HOS MODEAKUTEN

Detta har ni chans att vinna:
HOS                                                   WWW.MODEAKUTENS.BLOGG.SE



1.pris Satin pumps valfri storlek
2.pris Satin pumps valfri storlek
3.pris Satin pumps valfri storlek
4.pris Valfritt par Bamboo Örhängen ur min shop
5.pris Valfritt par Bamboo Örhängen ur min shop
6.pris Valfritt par Bamboo Örhängen ur min shop

om de som vinner 1-3 pris hellre vill ha Bamboo Örhängen så får man det, dock gäller isåfall fortfarande ett par. 4-6 pris kan tyvärr inte välja skor istället.

Tävlingsregler:

1. Du måste ha en blogg, skaffa annars en det gör du på nån minut.
2. Du skall skriva om tävlingen i din blogg, där du även länkar tävlingen, "Bilder i detta inlägg får man gärna låna."
3. Skriv en kommentar i min blogg om att ni vill vara med o tävla, skriv med eran bloggadress så jag lätt kan besöka eran blogg.


Tävlingen håller på fram till Onsdagen den 20 Februari.


LYCKA TILL!!

TÄVLINGEN HÅLLS AV      www.modeakutens.blogg.se


Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0