28/1

DAG 13

I morgon är det VÄGDAG...och jag längtar!
Jag har inte smygvägt mig en enda gång under helgen...men jag har smygtittat på vågen och varit nära...
Men jag har hållt mig!!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.....

Frukosten har jag fått i mig...som vanligt 1 1/2 dl lättfil och vid 10:30 så blir det knäckebröd med mjukost eller leverpastej!
Till lunch ska jag laga korvgryta och potatismos....MUMS!
Tänkte jag skulle lägga i morötter i grytan, så jag får i mig lite grönsaker också!
Till ikväll funderar jag på fiskgratäng med potatismos...
Bara massa lättsmält mat...ett tag till iallafall!


Klicka för stor bildSalamipizza
Inget sådant här med andra ord...*L*


Idag är jag trött efter helgens alla strapatser...först kalas och sen Ikea...2 ggr!
Så jag tänkte jag skulle krypa ner i sängen bara en LITEN stund till och sova....
Så skriver jag mer när jag har ätit min knäckemacka!

ORDSPRÅK ÄR INTE ALLTID SANNA SPRÅK...

Linda

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad lyxigt att få sova mer! Jag fick faktiskt en läkartid redan idag :) Hoppas att din måndag också blir bra.

2008-01-28 @ 09:21:22
URL: http://tungviktaren.blogg.se
Postat av: mie

Ah, skönt att sova en stund:). Har suttit och fixat alla räkningar nu på morgonen.."suck", vore nice o slippa dom:). Lycka till med vägningen/Mie

2008-01-28 @ 09:52:58
URL: http://mies.blogg.se
Postat av: Erika

hej hej, tänkte bara höra lite om operationen.. Hur mycket måste man väga för att få göra den? vad kostar den osv? kram på dej:)

2008-01-28 @ 11:19:06
URL: http://helvetia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0