18/7

Idag kom ju barnbidraget...*L*
Och då var ju inte jag sen att åka iväg och shoppa upp det!
Blev fotbollsskor och benskydd till båda huliganerna på Stadium,
där även jag köpte en bikini! i storlek 40!
Som inte trillar av när jag går...
Vi var också på Kappahl och shoppade loss,
halva priset på reapriset!
1 par byxor, 2 kavaj/jackor och 2 tröjor till huliganerna.
Och även dessa klädesplagg var i storlek 40!
För mig är det helt ofattbart att jag kan ha storlek 40...
det har varit min drömstorlek länge!
Ett par byxor i storlek 40!
och jag som haft  storlek 52!
Nu förstår jag att människor säger till  mig att det är en enorm skillnad....
Fast jag känner mig som samma Linda som innan.

Vi hann med att fika lite också....
jag och mannen "delade" på 1 fetaost/oliv macka och 1 bit kladdkaka.
En riktigt mysig dag har vi haft idag...
(iallafall jag!)
Risken för att jag ska bli shopping beroende tror jag idag har ökat med 100%...
Så snart kommer lönen...*L*
Och jag ska till Stockholm.....
(tar gärna emot tips på var jag kan shoppa loss!)

Jag hittade 2 behåar också,
på Coop Forum.
29 kr styck!
i 80 C.
Innan hade jag 100 D eller E...
Så även mina "boppisar" hasr försvunnit med kilon....
men som sagt....
ingen är ju perfekt!...*L*

Nu ska jag städa,
för vi har bjudit hit kompis M med familj på oxfile`ikväll.
Och mannen ska göra sin berömda gorgonzolasås!

Steg har det blivit många idag...
shoppingsteg för hela bunten...
men inga promenader,
än så länge iallafall.
Och sen blir det ju en del städsteg nu!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi tackar för inbjudan.

Alltid så trevligt hos er.

Försöker få Ludde att sova lite nu så han är pigg sen. Han har ju inte sovit innan idag.

Mia

2008-07-18 @ 17:13:38
Postat av: Pej

Ååå va roligt att shoppa! Och tack för att du påminde mig om att barnbidraget kom idag :-)

Ha en bra kväll!

2008-07-18 @ 21:18:41
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Frida

Halloj! Visst är det kul att shoppa!!? Du har extra anledningar att tycka det är kul ju! Jag är glad för din skull.



Idag blev inget som jag tänkt. Fick bara ihop 7083 steg! Förklaring finns i min blogg. Jag är så besviken.



Ha en trevlig kväll oxå!

2008-07-18 @ 21:57:55
URL: http://fluffig.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0