19/7

Svärmor hade en körbärspaj med sig...
och den smakade underbart!
Men min mage klarade inte den...
jag dumpade!
Jag fick lägga mig på golevet i stora rummet och vila...
jag var
illamående,
akut trött,
frusen
och allmänt dålig.
Så det blir ingen mer paj för mig...
ändå åt jag bara 2 msk paj och 2 msk glass...
Men nästa gång håller jag mig till färska bär...
utan smulpaj!

Vi har varit ute på en promenad ,
så jag fick ihop 3000 steg till!
11000 steg sen innan och nu mina sista 3000
14000 steg idag..
och då har jag bara räknat mina promenad steg!

Nä..
känner mig fortfarande inte ok..
jag går och vilar en stund till!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0