20/7

Här hemma har datorn krånglat idag,
så det har inte blivit mycket bloggande!
Desto mer lyssnande på Björn Hellbergs "Nattvandraren".
Den är verkligen läsvärd eller "hörvärd"..*L*

Jag gjorde ett kanon fynd på Ikea idag...
köpte ett påslakan jag spanat in länge...
men det har kostat 599:- och det är alldeles för mycket för
ett påslakan och 2 örngott.
Nu hade de sänkt det till 499:-,
men jag var fortfarande för snål..*L*
På fyndet hittade jag samma påslakan för 75:-,
gissa om jag blev glad!!
Sen kompletterade jag med ett lakan i samma serie,
det hade kostat 199:-,
men nu kostade det 99:-.
Så jag åkte från Ikea glad och nöjd!

Vi åt även middag på Ikea,
jag åt en barnportion med köttbullar (5 st),
kokt potatis (2 st) och 2 msk gräddsås.
Jag åt upp 3 köttbullar och 1 potatis!
Sen var jag mätt och belåten!

I eftermiddag har jag, mannen och lill-huliganen rensat mannens
och lillhuliganens gardrob!
(och min man klagar på att jag hade mycket kläder innan...)
Så 3 svarta sopsäckar med kläder som ska skänkas....

Jag har även varit ute på en promenad idag..
så än så länge har jag fått ihop 7500 steg.
Men jag ska ut en runda innan jag ska mysa ner mig i soffan
och kolla på film!
Ska börja lyssna på Martina Haags "Martina koden",
när jag tar min kvällsrunda!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Moi

Det är inte en läkare som har med operationen att göra... Hur ofta går du till dietisten? Sov gott! Kram

2008-07-20 @ 23:23:28
Postat av: lina

härligt med fynd!!

Alltid lika roligt, speciellt om det är något man verkligen önskat. =)



Idag har jag faktiskt ätit Paj...smulpaj...

nästan 1-1½ kg bär i blåbär/hallon/björnbär o jordgubbar med ynka mjölk/smör( socker ovanpå.

Gröper ur bären. haha



Även ätit 1 dl ostbågar och 1 isglass.

Det var min Lördag idag och kroppen mår bra.

Huvudsaken är att man är långa vägar från sitt gamla beteende.



/ kram

2008-07-21 @ 02:37:54
Postat av: ejmis

God morgon! =)

2008-07-21 @ 07:40:28
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0