21/7

Varit ute på en promenad på 30 minuter...
och jagat ihop 5500 steg!
Så 7500 steg har jag fått ihop idag.
(solen gick i moln, så det blev promenad istället..*L')
men nu är solen framme igen, så på med bikinin!
Och sen äta ett mellanmål av 5 pistagnötter och 2 ananas skivor!
Självklart 2 dl vatten också...

På promenaden blev det inte Mrtina Haags " Martina koden",
utan Camilla Läckbergs " Sjöjungfrun".
Och den är spännande!!
(blir nog några promenader till idag...*L*)

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: M A R I C E L

Hej! Läste att du lyssnar på ljudböcker när du är ute och går, eller har jag helt fel? Gud vilket bra idé! Jag brukar själv ha musik men jag är så kaaass på att komma ut och gå! Har du nåt förslag som gör att jag får en spark i arsle och kommer ut där på vägarna? ;D Hane så bra!

2008-07-23 @ 09:59:39
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0