21/7

Nu är stegen klara för idag...
Har precis varit ute sista rundan innan sängen..*L*
Så 2000 steg till jag lägga till!
10000+2000= 12000 steg blev det idag!

Ett mellanmål med ananas,
sen blir det film och mys i soffan.

Huliganerna sitter i tältet och spelar kort och äter godis,
och de är helsäkra på att de ska sova i tältet!
Medan jag ska ligga inne under mitt duntäcke...*L*

Hoppas min träningsvärk är bort i morgon....
(ska ge mig på vibrationsmaskinen innan filmen...)

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad duktiga ni har varit idag då.

Fast jag fick ju inga kanelbullar. Taskigt. Hoppas att det går bra för barnen i tältet.

Hälsa mästerkocken.

Kramar från semesterfirarna i Mellby

2008-07-21 @ 22:00:26
Postat av: lina



Vad är det för märke på din vibrationsmskin, vad är maxvikt och vart köpte du den ?

och vad kostade den ?

Många frågor. s.. men funderat på en sådan maskin och vill ha alla råd om den =)



/ kram

2008-07-21 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0