21/7

Löningen kommer på fredag...
och då ska jag till Ullared och shoppa...*L*

Blev ingen kvällspromenad igår..
just som jag skulle gå ut,
så började det regna igen!
Så jag tog en varm dusch och kröp ner i sängen!

Har hunnit med träning på vibrationsmaskinen,
armar och lår/rumpa.
Ska ta en omgång med magen efter frukost.

Idag hoppas jag på vackert väder,
så jag kan ligga ute i solen och lyssna på bok!
Och ut och gå mina rundor för att jaga steg...
och lyssna på bok..*L*

Blir det inte något vackert väder har jag lovat huliganerna att vi ska ha en bakdag!
Kanelbullar och sockerkaka, bestämdes det igår att vi skulle baka.
Men först frukost!
Sen kollning av vädret!

Linda
lägg gärna en röst...
TACk!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tittar in för att se hur du har det! Hoppas allt är bra, och lycka till på Ullared!

KRAM

2008-07-21 @ 20:40:45
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0