22/7

Idag är det lite segt med stegen...
varit på en kort..
väldigt kort promenad idag...
så mina steg än så länge är inte
mer än 1500...

Huvudvärken är tillbaka och det rejält!
Så jag har börjat fylla på vattendepåerna...
(om det nu är därför...)
Fryser gör jag fortfarande...
och träningsvärk har jag....(men inte lika mycket som igår..)
Så det blir väl en slappedag...
solen tittar ju fram lite nu.

Ska fixa till lunch nu,
men har inte den blekaste aning om vad jag ska tillverka.
Kanske del 2 av advocadon?...
lite oliver...
tomat...
majs...
jag orkar inte göra någon varm mat idag.
Ikväll ska vi grilla laxspett, så det får räcka som varm mat!

Lunchen och solen nästa....

Linda
lägg gärna en röst...
TACK
!

Kommentarer
Postat av: emmely

Jo det har jag bestämt. Jag ska ha en randig tunika den har svart/beige ränder. Till det blir det svarta leggings och ett par vita skor. Det var lite krångligt att hitta för man ska ju både kunna ha den på bröllopet och kryssningen. Men är riktigt nöjd iaf. Lägger nog upp bilder på det hela sen.

2008-07-22 @ 14:05:09
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ja det är skönt att bli barn på nytt när man inser att man slipper en del av själva barndomen..som läxor och skola =)

2008-07-22 @ 16:26:09
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0