23/7

Så har jag kommit till första punkten på måste listan idag...
jag har druckit upp mitt vatten!
NU är det frukost!
(måste försöka få liv i resten av familjen också..)

I morgon ska jag träffa min "bästa vän",

Undra om hon står på min sida än?...
                ELLER
Jag har kommit till platån?....

Platån måste ju komma snart...
Jag har ju gått ner sen 25/12-07,
minst 0,7 kg i veckan...
så jag blir ju inte chockad om platån har kommit!

Klockan 11 ska jag vara hos dietisten i Kristianstad i morgon.
Ska bli spännande att se vad hon har att säga.
Jag tror hon satte en målvikt hon tyckte passade mig sist...
65 kg.
Det känns ganska overkligt,
fast det känns ganska overkligt att jag idag väger 76 kg...
Min hjärna har inte hunnit med kroppen,
men det är kanske inte så konstigt,
för det har ju gått snabbt.

Frukost!




Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för din kommentar :)

2008-07-23 @ 09:03:22
URL: http://francesbean.webblogg.se/
Postat av: Lottis

De orden, att det har gått för snabbt sa jag igår också. Jag är ju nere i 73 kg nu o min dietist sa 77 kg men vad ska man göra när det inte stoppar själv??? Hm!! Många säger till mig att det räcker nu du får inte gå ner mer för då ser du sjuk ut men som sagt inte mycket att göra åt. Ska läsa med spänning vad din dietist sa.

Ha en bra dag.

Kram

2008-07-23 @ 09:06:52
URL: http://evalottas.blogg.se/
Postat av: emmely

Molly är 6 år. Med väldigt mycket energi .. men det är nog inget ovanligt för barn i den åldern. Lycka till hos dietisten imorgon!

2008-07-23 @ 09:16:38
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Heeeej. Jag har precis gjort klart min kur på rensning av kroppen då man går ner i vikt samtidigt. Var himla skepptisk till den då jag inte litar på dieter. Men alla de som testat den som jag kænner har de fungerat på så var tvungen att testa den tillsammans med en kompis. Æta hur mycket man vill av soppan under en vecka och man kan gå ner iallafall 4 kg. jag gick bara ner 2,5 men det funkar. De som testat har inte gått upp dem igen. vill amn så kan man fortsætta men de blir dock lite tråkigt att æta soppa men underbart nær man får fortsætta æte køtt efter några dagar=)

2008-07-23 @ 09:30:30
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0