27/7

Uppe och ännu en härlig dag med värme och sol!
Men idag blir det nog inget bad,
jag ska packa upp från husbilen och tvätta!
(snart dags att ge sig av igen ju..*L*)

Jag var ju hos dietisten i torsdags,
och det gick kanon!
Hon var väldigt glad och berömande.
Och hon såg mycket positivt på min fina viktnedgång.
Hos henne vägde jag 75,7 kg,
med kläder och skor.
Och det är vad jag skulle vägt i Oktober!
Så jag ligger bra till.

Hon berättade även att när man har ett bmi på 28 så är man berättigde till
plastikoperation,
(borttagning av hud mm)
Och där är jag när jag väger 69 kg.
Fast jag behöver inte ta bort någon hud på magen,
för den är fin.
Men på låren har jag lite för mycket hud,
fast det är inget jag funderar så mycket på nu.
Utan det får jag se sen.

Hon sa (även förra gången) att så länge jag håller mig till mina 10000 steg
om dagen så funkar allt som det ska.
Och jag kommer nå ett "normalt" bmi.
Jag ska till henne nästa gång om 3 månader,
och då ska jag även få träffa en läkare.

Hon frågade vad jag kan och inte kan äta,
hur mycket,
vad jag dumpar på..(om jag dumpat)
Svaren var ganska enkla...*L'
Jag kan äta allt...*L*
3 köttbullar och 1 potatis...(vet inte men allt mäts i köttbullar..*L*)
Jag dumpar på vitt bröd, kanelbullar....

Så nu ser jag fram emot nästa gång jag ska dit och träffa henne!
Men frukost nu!
Känner suget i magen!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: emmely

Allt gick jätte bra för brudparet. Och alla hade jätte trevligt !

2008-07-27 @ 10:13:49
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: sjfashion- modebloggen

kul att du ligger så bra till redan nu =) grattis :D

vad menas med dumpas?

krams

2008-07-27 @ 10:17:56
URL: http://www.sjfashion.se
Postat av: Ninni

Så härligt för dig! Va gött att huden på magen har gått ihop..låren drar nog ihop sig också nu när du rör dig så mycket.



Ha en sköööööön dag, kramen

2008-07-27 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0