28/7

Idag ska jag åka motorcykel för första gången i mitt vuxna liv...
och för första gången med min man!
Jag är allt lite nervös...
men han har lovat att han ska köra försiktigt!
Jag skulle ha...
skinnjacka och jeans enligt maken...
så vi får väl se om jag hinner ångra mig...*L*

Nu är det iallafall frukost som gäller!
20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk!
På Onsdag ska jag väga mig igen,
för på torsdag morgon (tidigt)  bär det av mot Gränna
och polkagrisarna!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

god morgon beautiful!

2008-07-28 @ 10:16:43
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Lina

Ooohh..MC...jag vill också. haha.



Nej, tvtt är aldrigroligt, men nu är den klar iaf...och mycket gladare är jag.



Hoppas du får en mycket fin dag!

2008-07-28 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0