30/7

Vaknade och skuttade upp till min "bästa vän"!
Upp på henne och vips så visar
displayen
74,4 kg!
Alltså har jag gått ner hela 44,9 kg sen den 25/12-07! (flytet)
Och hela 39,6 kg sen den 15/1-08! (operationen)
Och 1 kg sen den 24/7!
Platån har alltså fortfaranade inte kommit!
Samtidigt som jag vet att den kommer blir jag lika glad varje
väg dag den inte har kommit!
Men någon gång måste den ju komma,
annars försvinner jag ju,
och det vill jag inte!

Så nöjd jag är med livet nu,

har jag nog aldrig varit!
Jag har två huliganer jag älskar över allt annat,
och en man som ställer upp och älskar mig,
för den jag är.
Ett stort socialt nätverk,
(som jag aldrig hade klarat mig utan..*L')
Och jag har inte ont!
(PLUS ATT JAG KAN SHOPPA I VILKEN AFFÄR JAG VILL..*L*)


Nu ska jag äta frukost...
sen måste jag börja packa!

Jag vill se "Mamma Mia" idag igen....!!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: belinda

åh, ska man säga Grattis? Jag gör det: GRATTIS! :) Va härligt!



Visst vill man se mamma mia igen. toppen bra!

2008-07-30 @ 09:25:01
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: lina





GRATTIS till ännu ett Minus!!

Underbart! =)

2008-07-30 @ 13:10:08
Postat av: Frida

STORT GRATTIS till ännu ett mål nått! Förstår att du är glad, det går ju superbra för dej!

Kram

2008-07-30 @ 21:52:12
URL: http://fluffig.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0