5/7

Nu har jag hunnit med både frukost och
promenad!
Idag har jag alltså tagit tag i mitt solliv..*L*
Och masat mig ut på en runda.
Jag jagade ihop 3300 steg...
och det allaredan!
Så om jag går en runda vid lunch också...
och en ikväll...
så har jag klarat 10000!
Varför är det så lätt att planera?...
men inte alltid lika lätt att utföra det man planerat!...

Huliganerna är iväg på varsitt håll och leker...
så hemma är jag med hunden och mannen...
Tänkte jag skulle lägga mig i solen och börja läsa en bok.
och bara njuta av solen och boken förstås!
Och pimpla vatten!!
Vem vet det blir kanske ett dopp i poolen också...
för det börjar bli ganska varmt nu!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det där är precis mitt problem...jag är expert på planering men usel på själva genomförandet...

Ha en fin lördag!

2008-07-05 @ 10:27:33
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0