5/7

Visst blev det dopp i poolen...
inte en gång utan 4!
Så jag har haft en lugn och härlig dag,
med både promenader, sol och bad!
Och allt detta på hemmaplan!
Så bra man kan ha det!

Snart dags för mellanmål igen...
jag kör på med mina ananasar...
(har inte orkat ner till affären och köpa vatten melon ....)
och vatten....
(soda streamern har fått jobba sen den kom in i huset..*L*)

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällens galaj....
vi ska på 55 årskalas!
Mannens mammas syster.
GRATTIS ANNE!

Vi får väl se vad jag ska ha på mig...
(har ju lite att välja mellan nu..tror jag..*L*)

Stegen idag är 7350 + 200 "hemmasteg"= 7550 steg.
Så en promenad när vi kommer hem ikväll skulle sitta bra!...

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: emmely

Idag är det inte lika fint väder här. Har kommit små skurar hela dagen. Men jag cyklade till min syster, hennes man och deras 5 barn (vanligen 6 st). Det var kul , fast barnen är lite vilda! Plus att jag och mamma hade cykel tävling på vägen hem. Hon vann:( Nästa gång vinner jag !

2008-07-05 @ 21:03:26
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0