5/7

Nu har vi varit på 55-årskalas...
och god mat fick vi!

Kalkon i alla dess former,
exotisk fruk...(färsk ananas mm)
potatisgratäng och hemmabakade frallor!
Funkade utmärkt att äta,
ingen dumping, ingenting!

Sen blev det tårta och kakor...
självklart tog jag också en bit,
citronfromage tårta...
god som bara den!
och jag tog en kaka också,
fast jag åt bara 1/3!
Sen fick jag ont i magen!
Men det försvann snabbt,
så det blev ingen riktig dumping.

Trevlig som bara den hade vi,
och ser fram emot nästa kalas!

Stegen i dag 7750 steg+ 500 "hemmasteg"=
8250 steg
För jag orkar inte ge mig ut en runda till ikväll!
Jag vill bara krypa ner i soffan under täcket och slappa!
Och det tänker jag göra!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Moi

Låter som ett trevligt kalas :) Tack för filmtipsen! Sov gott! Kramar

2008-07-05 @ 22:58:16
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi
Postat av: mia

Hoppas att ni haft en trevlig dag.

Kommer och hämtar min mjölk en annan dag.

Kram

2008-07-05 @ 22:59:29
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se/
Postat av: BloggOraklet

då hade du en fin dag ser jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0