6/7

Första promenaden klar och
3850 steg rikare + de 600 "hemmasteg" jag jagade ihop innan...
4450 steg!
Och om en liten stund ska jag och mamma ut i skogen
för att se om det kommit någon svamp än!
Och där om någonstans kan man jaga ihop en massa steg!

Ska hinna få i mig ett mellanmål också innan vi beger oss...
lite ananas kanske?...
och så ska jag ta med mig en flaska vatten...
home made!
Tack soda stream!

Idag ska mannen fixa lunchen...
grillad fläskfile` och nypotatis!
Så jag vet vad jag har att vänta när jag kommer hem från skogen!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: tess

Vi gör ofta sånna fat med rotsaker å div grönsaker å grillar på grillen de e jättegott... //Tess

2008-07-06 @ 12:06:17
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0