6/7

Stegen idag är 7950+3000 promenadsteg och "maxi" steg...
= 10950 steg!
Och jag är över 10000!
Jag är stolt!
Och i morgon ska hela familjen till Tosselilla..
så då kan jag skrapa ihop 10000 till kanske..*L*

Ikväll blev det "köbemad",
och jag åt kebadkött och sallad.
2 bitar kebab och lite sallad,tomat, rå lök.
Och icke att förglömma 2 pommefrites!
Gott!
Men jag blev hastigt varm och trött när
jag ätit...
(förmodligen en lättare form av dumping)
Men det försvann lika fort som det kom.
Så nu är jag glad igen.
Men trött,
så det blir en tidig kväll....

I morgon ska jag ringa sjukhuset i Kristianstad och se om mina
papper från Landskrona har anlänt!
Måste ju få en remiss så jag kan kolla mina värde,
vitamin,b12 och järn.
Kroppen kan ju inte ta upp dessa i maten,
utan jag måste äta dem i tablettform,
resten av livet.
Men det gör inget om man jämför med vilka följdsjukdomar
jag kunde fått av min sjukliga övervikt.

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: tess

Hade mer än gärna pratat både skit å fikat... de hade varit grymt kul.



//tess

2008-07-06 @ 21:51:05
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: TT

Två pommes, vad gulligt! :o)

Jag åt fyra av mannens strips idag på Max för jag var så återhållsam att jag bara åt nachos med guckamolla för 15 kr,hehe.

2008-07-06 @ 23:19:00
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0