6/7

Uppe med tuppen?...
nej, inte idag..
när jag vaknade stod klockan på 09,56!
Så idag har jag tagit sovmorgon!

Tror det blir en slappedag idag...
en bok i hammocken och några promenader.
Och lite sol..(den tittar fram nu)

Men...
först frukost!
mina 20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk!
(ovanligt)
Sen en promenad för att jaga ihop lite steg!

Stegen just nu....
600!
(har varit inne hos grannen och släppt ut deras katt)
Så det finns en hel del till att jaga efter idag!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: tess

Tittar in... sov nästan lika länge som du i dag.... suck... //Tess

2008-07-06 @ 11:12:43
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ja vi sov länge vi med..men jag var uppe hela tjugo minuter före dig..hihi



Tack för beröm för bilderna..kramen

2008-07-06 @ 11:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0