7/7

Hemma efter en LÅÅNG dag!
Sliten, trött och en massa annat!
Men vi har haft en bra dag!
Och jag har åkt karuseller...
Jag älskar karuseller,
upp och ner, runt, runt och helst fort.
Känner mig fri...
Till och med mina älskade huliganer tyckte jag var "crazy"!
Men är man på Tosselilla ska man ha kul!

Maten har faktiskt funkat utmärkt idag...
ätit lite men många gånger.
Även ätit lite mjukglass med lakrits-strössel på!
Och på väg hem från TOsselilla stannade på en resturang och åt.
Jag är ju inte den som är den...
jag beställde oxfile` och klyftpotatis...
blev ganska mycket över,
men jag har inte ont över att jag lämnar en massa mat längre!
(värre är det med min man, som tycker det är hemskt att jag
lämnar så mycket mat...)
Så även kvällsmaten funkade utmärkt!

Stegen idag,
är lite svårt för
jag har ju ingen stegräknare som funkar...
men jag har varit inne på
www.stegraknare.se
och omvandlat lite....
Så hur jag än räknar är jag över 10000 steg!
och det är ju det som är målet!
Känns i benen idag att jag gått mycket,
så vem vet...
jag vaknar kanske i morgon med träningsvärk!

Nu är hela familjen nyduschad
och färdig för sängen...
men inte jag...
jag ska mysa i soffan till "Borat"!
Det är ju ingen mysfilm, utan en skrattfilm...
Men det funkar också!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!




Kommentarer
Postat av: tess

Gött att ni haft en bra dag... Ska oxå sova tidigt ska ju jobba imorgon så jaa vi hörs imorgon de gör vi... //Tess

2008-07-07 @ 21:30:26
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0