10/6

Då är vi inne i mitten av juni..
snacka om att det går fort!
Snart midsommar och allt!

Idag bär det av på fotbollsturnering,
fast inte med 200 barn,
utan bara 50!
Så idag blir det väl lite som semester..*L*
Men jag ska dömma,
så det ska bli spännande...
för att inte tala om vilken motion jag kommer få idag...
kommer säkert ha träningsvärk i morgon!

Ska ner till affären och köpa någon frukt som jag kan ha med mig!
och dricka!
Inte slarva idag, inte!
Måste ju vara laddad inför Sveriges match ikväll!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK
!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Har totalt glömt bort att ha på mig stegräknaren..undrar var den är??



Gick massor i Sthl i iallafall..kramen



Ingen match för min del

2008-06-10 @ 21:54:49
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0