18/6

Hemma efter en LÅÅNG dag på Tosselilla!
Med många steg i räknaren...
(iallafall så jag klarat stegmålet..*L*)
Och nu är det mest duschen som lockar innan fotbollsmatchen!

Maten och drickan har fungerat bra idag...
ingen dumpning och ingen huvudvärk!
Så en bra dag utan större missöde!

I morgon är det vägdags igen...
och vem vet...
jag är kanske under 80 nu...
eller jag har kommit till den berömda platån,
som är så svår att komma över?...
Om jag är under 80,
så ska jag ringer och boka Tylösand till mig och en kompis
i morgon!

Jag ska köra lite vibrationsträning innan fotbollsmatchen också..
har lite känning sen igår i mina lår och i min rumpa!
Men träningsvärk är gott!..*L*

I morgon och under helgen blir det inte mycket till bloggande...
vi ska åka i väg med husbilen!
Men steg...
det ska jag jaga!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Karina

Hej tjejen... Under 80!!! Wow!! Jag håller tummarna att du inte hamnat på platå än...



Joggingen går inget vidare du... Fick ont i knäna (och lite i latmasken åxå ;)). Tycker ju det är så förbannat trist att jogga... blääää!!!



Viktmässigt står jag fortfarande tvärstill på 87,5... Lite trist e det ju men jag är ändå hyfsat nöjd. Jag är ju faktiskt 180 cm lång!!



Kram

2008-06-19 @ 07:36:04
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0