19/6

Så är det dagen innan midsommar...
och det regnar!
(alltså en helt vanlig midsommarhelg!)

Jag skuttade upp för min nu allt för använda trappa,
för att få en träff med min "bästa vän".
Och som alla andra gånger står hon troget vid min sida.
79,6 kg!
Alltså minus 39,7 kg sen den 25/12-07...(flytet)
och minus 34,4 kg sen den 15/1-08.........(operationen)
och idag ska jag boka Tylösand!  www.tylosand.se

Nu börjar jag känna det i kroppen,
att jag är mindre,
men det är inget jag tänker på.
Jag märker det när jag ska prova kläder...
(jag tar alltid för stora i affären...)
och hemma finns knappt några kläder kvar som sitter som de ska!
Men jag hoppas att jag inte ändras som personlighet,
utan att jag kommer vara den jag alltid varit...
(eller kanske till något lite bättre..*L*)

Jag har alltid varit en social människa,
klarar mig inte utan kompisar och att ha andra folk omkring mig.
Älskar att hitta på saker,
men det har alltid funnits något litet som hindrat mig
från att leva fullt ut.
Om det har varit
 vikten,
mognadsmässigt
eller något annat
vet jag inte.
Men nu känns det som om jag kan göra allt....
(och ibland gärna lite mer...)

Igår gick jag 9897 steg enligt räknaren,
men jag har märkt att min räknare inte registrerar alla steg..
så jag tror jag travade på ganska bra igår!

Nu blir det en kort semester från bloggen...
fortsätter att skriva söndagkväll!

Va rädda om varandra och visa vad dina nära och kära betyder för dig!
Man kan aldrig visa för mycket hur man bryr sig!
Använd ord,
använd gester...
låt någon få uppleva hur det är att vara älskad,
utan förbehåll!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är stark och förtjänar resultatet av ditt hårda jobb.

Glad Midsommar / kram

2008-06-19 @ 10:28:18
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Lottis

Duktig du är. Visst är det skönt o känna sig smidigare o rörligare..Visst stoppar vikten en mycket från att "leva ut" som du skriver även om man inte tycker det så tror jag det är lite så omedvetet. Vad är ditt mål?

Ha en trevlig midsommar.

kram Lottis

2008-06-19 @ 23:25:47
URL: http://evalottas.blogg.se/
Postat av: ejmis

Ha en riktigt fin midsommarafton!

2008-06-20 @ 12:04:59
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Grattis igen! Det är ju bara inte klokt vad allt verkar gå bra!

2008-06-20 @ 13:55:14
Postat av: Ninni

Underbart..såg ett program på tv igår, en tjej som hade vägt 115 kilo, hon var storlek 36 nu..så liten så liten.



Hon opererade bort över ett kilo hud. Måste vara lycka att shoppa kläder för dig nu...kan inte vara många kilo kvar nu..kram

2008-06-22 @ 10:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0