23/6

Hemma efter en fotbollsträning och en halvlek...
och jag fryser!
Det är blött,
det regner,
det blåser,
varför går man då upp och ställer sig på en fotbollsplan?...

Jag har blivit beroende....



av ananas....
jag älskar ananas...
i maten...
färsk...
konserverad...
ringar...
krossade...
bitar...
ja, alla sorter funkar!
Och jag äter det till mellanmål!
dagligen...
undra om det är så bra...?
fast gott är det!..*L*

Stegräknaren står nu på 6570..
så 3000 steg till,
vill jag hinna med innan sängen kallar!
Och efter mina steg blir det myskväll med mina älskade huliganer...
en film eller två!
och huliganerna har beställt godis..*L*
Men jag...
jag kör med ananas!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: tess

Ananas e både GOTT å NYTTIGT jö... har du provat å grilla färsk? De e grymt gott...mmmm men va sjutton de REGNAR ju så vem kan grilla??? //Tess

2008-06-23 @ 21:01:57
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0