25/6

Idag är det 6 månader sen jag började med "flytet" inför operationsdagen...
Tänk att tiden har gått så snabbt!
Och att jag idag väger 40,2 kg mindre än jag gjorde juldagen förra året...
fantastikst!
(Med andra ord så smygvägde jag mig idag för att få rätt siffror..*L*)
79,1 kg visar min "bästa vän" nu!
Jag är stolt över det!
Men jag fattar fortfarande inte vart allt har tagit vägen....

Idag ska jag in och luncha och shoppa med en kompis som ska flytta till Södertälje i morgon,
undra hur jag ska klara mig utan henne?...



men jag är väl inte sämre än att lilla jag sätter mig på tåget och åker upp till storstan!
Och hon måste åka ner för att njuta av landet lite emellanåt..*L*

På tal om shopping måste jag shoppa byxor...
jag har inga byxor som passar...
de är på tok för stora...
och min annars stora gardrob gapar tom....

Vilken tur att jag fick presentkort när jag fyllde år...*L*

Nu ska jag se om jag får liv i mina älskade huliganer...
jag är hungrig!
Men jag kan ju ta alla mina mediciner först...
sen är jag inte så hungrig längre...*L*
Men frukost är den godaste måltiden på hela dagen!
Så den hoppar jag INTE över!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja har frågat gubben nu om vi ska börja jaga steg å ja hoppas han nappar... Ja ska köpa mig en på sidan i alla fall... //Tess

2008-06-25 @ 10:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0