26/6

Det blev inga byxor till mig igår..
inga kläder alls...
men jag hittade 1 halsband och 1 silverarmband istället!
Så min gardrob gapar fortfarande tom!
Men i morgon...
då ska jag åka iväg och shoppa lite kläder...*L*

Igår så slarvade jag med drickan och mådde inget vidare på kvällen...
huvudvärk, svettningar och allmänn "dåligkänsla"!



(ungefär som dumping..)
Men idag så har det släppt,
och tur är väl det,
för jag ska iväg och massera!

Idag ska kompis E flytta,
och jag saknar henne redan!

Längtar tills vi träffas nästa gång!

Igår fick jag ihop hela 13367 steg på shopping...*L*
(utan att ens shoppa..*L*)
Målet under sommaren är att jaga ihop 10500 steg om dagen!
Och ska jag klara det så gäller det att jaga på...

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0