27/6

Idag hittade jag kläder!
Blev en nota på nästan 2000 kronor...
vi var i affären i 1 ½ timme och provade kläder...
och mannen var med nästan hela tiden!
Jag köpte en jeanskjol och gissa vilken storlek jag fick ha?...
42!!
Helt otroligt!
Innan har jag haft storlek 52 i kjolar...
Så det kändes bra att shoppa idag!

Har precis ätit lunch,
varmrökt lax och nypotatis!
och en härligt god sås till..(som inte är speciellt kalorisnål..)
Så mätt och belåten,
ska jag nu städa undan lite innan svärmor kommer.
Hon ställer som alltid upp och passar huliganerna när hon kan!
TACK SVÄRMOR!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj va mkt du måste gått ner i vikt!!!

2008-06-27 @ 14:18:47
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0