28/6

Sonen väckte mig,
han har ont i tån.
Han har tappat stortånaglen,
men en lite bit sitter fast,
så jag tror det är en inflammation på G.
Lite alvedon löser det tillfälligt iallafall,
sen får vi se hur det är när vi vaknar!

Min stegräknare har gjort sitt...
den har lagt av helt!
Tror jag har chockat den med 10000 steg om dagen...*L*
Så nu går jag efter omvandlingstabellen på
www.stegraknare.se
tills jag hittat en bra, hållbar,snygg och hyfsat billig stegräknare!

Jag passade på att väga mig...
vågen visar nu 78,2 kg!
Alltså minus 41,1 kg sen 25/12-07! (flytet)
Och minus 35,8 kg sen 15/1-08! (operationen)
Minus 1,4 kg sen förra torsdagen!
Det går fortfarande neråt,
och jag har inte kommit till min platå än!

Jag måste komma på en ny belöning till 75 kg också...
Förslag mottages tacksamt!

Jag fick en fråga igår....
"hur gör du när du inte vill gå ner mer?"
Jag sa...
"det måste jag fråga min dietist om"...
Med andra ord...
jag har inte en aning...*L*
Men jag tror och hoppas att när kroppen kommer till den berömda "platån",
och så löser det sig!
Har fått en tid hos dietisten 24/7,
så jag ska fråga då!

Nu ska jag försöka sova en liten stund till!

Så inte hela dagen går åt till att ligga och dra mig i sängen!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

Åh linad! grattis! gud vad duktig du är med din viktminskning =)



kanske du skulle unna dig ett plagg till från mig?

;)



hehe



massa kram!

2008-06-28 @ 08:51:32
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: jenny

Du är så duktig, man blir peppad när man läser din blogg.

kram

2008-06-28 @ 10:29:02
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0