28/6

Nu har jag shoppat soda streamer till min kära man i 6-årig bröllopspresent!

Sodastream Jet Vit

Inte speciellt hög mysfaktor på det,
men vi har pratat länge om att köpa en....
Så nu är den undangömd i hulignernas gardrob tills i morgon!

Ikväll ska jag och huliganerna göra rabarberpaj och vaniljsås till mannen kommer hem från jobbet..

Ekstr_ms_smulpaj_rabarber_small

(jag köpte färdig paj..*L*)
Måste ju ha något gott nu,
när det är lördag och allt!

Till kvällsmat idag blev det stuvade makaroner och köttbullar....
jag åt 1 dl makaroner , 1 köttbulle och lite ananas!
Den ene sonen åt 21 köttbullar......
Undra om huliganerna ska äta oss ur huset?....

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Moi

Vad skönt att du klarat dig från kräkningar, det är skitjobbigt. Men kanske blir bättre då dom vet varför jag kräks... Ohh en Sodastream vill jag också ha, bubbelvatten är så gott! Kan du dricka kolsyra efter operationen? Hoppas ni får en mysig kväll! Kram

2008-06-28 @ 19:57:53
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi
Postat av: M

Jag har funderat på en sak ganska länge nu, och varför göra det när man kan fråga! :) Kan du bara äta sådär lite mat resten av livet, eller töjs magsäcken ut och blir större? Jag börjar oroa mig för att du ska svälta ihjäl snart :O

Kramar

2008-06-28 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0