29/6

Regnet kom så klart när jag stod ute och väntade
på att huliganerna skulle tränat klart....
Så nu är jag frusen..
och varm vattnet är slut!
(huliganerna har duschat länge och väl..)

Har ätit lite mellanmål...
inlagda clementinklyftor!
Smakade riktigt gott!
Ska äta varma mackor ikväll...
med vitlöksost, skinka, ost och ananas!
Blir till fotbollen...

Jag läste av en annan som gjort samma operation som jag,
att p-piller inte var säkert efter operationen...
att kroppen inte tar upp hormonerna...
Men ingen har berättat detta för mig....
och man får inte bli gravid det första året efter operationen...
och helst inte andra året heller!
Så i morgon är det jag som ringer barnmorskan!

Stegen än så länge....
6000....
så en promenad innan jag fixar våra varma mackor skulle sitta fint!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Moi

Aha men får hoppas ni får det bra då han kommer hem från jobbet då :P Vad gott med varma mackor :) Trevlig kväll! Kram

2008-06-29 @ 19:51:20
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0