29/6

Det blev en runda till igår...
så 7850 + 20 minuters promenad till blir (3850)

11700 steg jagade jag ihop igår!

Så nya tag idag!


Jag bakade paj igår,

men jag orkade själv ingen,
så vilken tur att mannen och huliganerna inte åt upp allt!
Kan ju ta en förmiddagsfika senare....*L*

På morgnarna när jag vaknar,
så har jag väldigt svårt att somna om...
och sen om klockan är 06 eller 11,
det har ingen betydelse!
Somna om...
det kan jag inte!

Jag köpte ju en sladd igår,
så jag kan föra över bilderna från min kamera till datan...
men gissa vad...
fel sladd!!
så det blir till att köra in och byta den senare idag.
Men mannen kunde föra över lite bilder ändå...
Så här är dagen efter operationen...



Nu ska jag väcka min kära man och ge honom soda streamern!
Tänk vad tiden går fort...
Idag har vi varit gifta i 6 år...
otroligt!
Men vad är det man säger...
tiden går snabbt,
när man har kul!...*L*

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: Moi

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni får en mysig dag tillsammans! Kram

2008-06-29 @ 12:21:34
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0