9/6

Idag blåser det lite mer än innan,
och visst är det lite moln också framme!

Jag "smygvägde" mig idag..*L*
81 kg visar min "bäste vän" nu!
Alltså minus 38,3 kg sen 25/12-07!
Och minus 33 kg sen 15/1-08!
Undra om jag kommer under 80 kg till bröllopet vi ska på
den 14/6?....

Just nu känns det mesta lätt...
men visst slinker det ner en glass emellanåt...
Men jag har inte dåligt samvete för det!
Jag äter ju knappt ½ glassen ändå...
så hunden är glad!
Han får alltid det jag inte äter upp!
Så gissa vem som sitter snällt vid mina ben när jag äter?....*L*

Idag blir det till att jobba för Fritidsgården,
kommunen ordnar lite sommaraktiviteter för våra ungdomar,
så det ska jag jobba med i 2 veckor nu.
Idag bär det av till Kreativum i Karlshamn.
Ska bli kul!
Roligt när kommunen gör något skoj för våra ungdomar!
Och allting för en väldigt billig peng!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men vad sjutton, nu är du ju om mig! :) Själv väger jag 81,5 kg. Grattis!!!!!

2008-06-09 @ 10:16:43
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Karolina

Jo, jag är nog längre än de flesta...180 närmare bestämt, så mitt BMI är nu på 25...helt ok för mig :)

2008-06-09 @ 11:31:17
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0