ÄR HON FÖR TJOCK?....






Supermodellen Karolina Kurkova är för fet. Åtminstone om man får tro brasiliansk media som går till hårt angrepp mot den tjeckiska 24-åringen.  

Hon är mest känd som ett av Victoria's Secrets affischnamn och brukar pryda omslag på modemagasin världen över. Enligt Forbes är hon också en av de bäst betalda fotomodellerna just nu.  

Men i Brasilien tycker man uppenbarligen att skönheten antingen borde banta - eller börja leta efter ett nytt jobb.  

"Ryggfett, kärlekshandtag och celluliter" - så låter den lokala mediekårens utlåtande efter Karolinas framträdande i bikini på catwalken under modeveckan i Sao Paulo.  

Enligt Fox News skriver en brasiliansk tidning att även publiken var "chockad" över att se hennes "celluliter på rumpan". 

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hon är ursnygg!!!

2008-06-27 @ 15:29:48
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, ja det är klart, inte min tjej juh ;)

Bara bra att budskapet kommer ut, för det är så fel med dessa idalbilder hur vi ska se ut. Vi bantar å bantar och hittar hur vi ska se ut om vi st'ndigt jagas av att vara trådsmala å inte ha en enda skavank!

2008-06-27 @ 15:51:09
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Petra

Klart vi har. Jaghar celluliter å hängbröst (ammat två barn) å bristningar sen graviditeterna men jag är älskad för det! Å jag jobbar på att älska mig själv!!!

2008-06-27 @ 16:03:53
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0