15/3

DAG 58

Nu är jag hemma igen!
Blev inte så sent då sönerna var trötta.
Ska ju upp 06:00 i morgon och iväg på fotboll!
Vad gör man inte för sina huliganer?...

Har fått ihop steg till målet iallafall...
men inte mycket mer,
då vi satt mycket hos svärmor.

Där bjöds på buffe`,
laxpate´, kalkon (tror jag), potatissallad utan creme, waldorfsallad,
gurka, tomat och massa annat gott.
Så det var bara att ta för sig...
åt som vanligt inte upp maten på tallriken...
Sen bjöds det på kex och ost...
tog 1 kex och lite brieost..
och ½ äpple!

Så jag är nöjd med kvällen och det tror jag svärmor också är!

"DEN SOM SPAR, HAN HAR"...

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Jag gick och gick och dessa steg är vad jag fick 7642.! ( De sista 3000 steg till tonerna av melodifestivalen..hemma! )Kram

2008-03-15 @ 22:02:32
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Mia

Hej

Hoppas att dina kläder passade.
Skoj att gå upp så tidigt en söndag.
Mia

2008-03-15 @ 22:18:26
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0