24/3

DAG 70

Min blogg funkar inte som jag vill ikväll...

Langosen var helt underbara!
Åt ½ ...och våra hemgjorda langos är inte stora...
hade lite stekt bacon, majs, gurka,championjoner,creme fraische
och det viktigaste av allt...
vitlökssalt!
Till efterrätt var det påsktårta,
en kladdkaka med glasyr och små söta påsk-kycklingar
av marsipan på!
Åt en pytteliten bit...
När vi ätit langosen,
fick jag riktig magknip...
och gick och vilade en stund i soffan!
Så det dröjer ett bra tag tills jag ger mig på langos igen...*L*

Stegen är på rätt sida av målet,
men som vanligt inte mycket mer..*L*
men klarade det gjorde jag iallafall!

Linda

Kommentarer
Postat av: Mia

Heeje!
Du e så duktig som kämpar på med din vikt!!
Langos låter supergott men egentligen har jag inte en aning om vad det är :-O har ju hört talas om det massa gånger men aldrig ätit tror jag...
Idag blev dte inte så många steg, har varit inne å storstädat och packat så tyvärr nådde jag inte upp i stegmålet...6977 steg blev det...
God natt!

2008-03-24 @ 22:01:30
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Elin

självklart massa rostad lök :)

2008-03-24 @ 22:33:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0